Oversigt

mandag den 31. oktober 2011

Utålmodig - og lidt negativ

Utålmodig... Ja, det er jeg vidst lidt. Jeg ved godt at det er bedst at Baby bliver så længe så muligt i maven, så den får lov til at blive bagt helt færdig - men ihhhhhh, jeg syntes tiden er gået i stå. Hele min graviditet syntes jeg bare tiden er fløjet afsted, og de mange måneder er virkelig bare passeret hurtigt. Men nu, ja, 27 dage før min termin, nu er tiden godt nok gået i stå.

Jeg er idag 36+1 (i uge 37) og jeg kan læse mig frem til at Baby fint kan klare sig hvis den skulle komme til verden nu - så VÆRSGO bette Baby, kom bare :-)
Jeg har fået mere Mummi fødder og ben, mest om aftenen (vand i kroppen) og jeg syntes selv jeg kan se det lidt på min ansigt os - ikke særlig charmerende!!!
Jeg er vidst nok lidt negativ nu - sorry - syntes egentlig jeg har klaret det meget godt uden at være det - lige indtil nu.....
Jeg er selvfølgelig lykkelig og glad og spændt osv - men jeg syntes også det er hårdt at bevæge sig rundt med den mave og krop, og jeg syntes det kan være hårdt at Baby mosler rundt der inde konstant, og hikker, selvom jeg selvfølgelig også nyder det. :-)
Åh brokke brokke brokke . . .
Hvis der er nogle der ligger inde med en tidsmaskine - så spol venligst tiden fremad! Vil gerne have den fødsel overstået så vi kan få vores lille guldklump i armene og nyde den kommende tid :-)

Jeg beklager meget negativiteten - håber ved gud der er andre der har haft disse tanker og følelser lige som mig de sidste dage. Jeg ved man kan gøre en masse for at prøve og sætte fødslen igang selv, orker bare ikke noget. (gåtur, løb, stærk mad, aktivitet, trapper m.m) men på den anden side - orker heller ikke at gå over tid...... puha....

Ej, jeg skal nok stoppe nu - må lige finde nogle positive tanker frem :-)


Skulle nogle have lyst, så send venligst ve-støv eller andet der kan sætte fødslen igang, denne vej!! :-) På forhånd tak ;-)

4 kommentarer:

  1. Ved ligepræcis hvordan du har det... Det er umuligt at vente længere!

    SvarSlet
  2. Hej Julie
    Alle som har ventet sig og fået børn ved vist, hvordan du har det, for når man til sidst er stort som et hus og har mange gener, ja så er det bare ikke fedt at være gravid længere - og så kan det bare ikke gå hurtigt nok med at se, hvad der gemmer sig derinde ;-)

    Mange hilsner fra Laila, der har "overlevet" 3 graviditeter og fødsler, så jeg idag er så heldig at have 1 pige og 2 drenge :O)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor kan jeg huske det! Og pludselig er fødslen der, og jeg følte ihvertfald den første tid efter med øm krop, ammeopstart og kolik-baby som noget af en tornado. Men det klarer man jo heldigvis, for det skal man. Men den der "søde", utålmodige ventetid, hvor man venter, men ikke helt ved hvordan det bliver og hvad man venter på, den husker jeg lige så tydeigt.

    Jeg har forresten givet dig en blog award, du kan se her: http://retrorejen.blogspot.com/2011/11/ih-award-og-random-facts-om-rejen.html
    Så har du også lidt at hygge med i ventetiden :-D

    SvarSlet
  4. Hej Julie
    De fleste, der har været gravide, kender vist til følelsen af at blive lidt utålmodig til sidst i graviditeten. :)

    Tak for at du deltager i min Give Away, så du ledte mig ind på din fine blog. Jeg glæder mig til at følge den fremover.

    SvarSlet