Oversigt

onsdag den 5. oktober 2011

Graviditets update + HUS update

Idag er jeg 32+3 dage henne, altså i uge 33. - og jeg har det strålende :-) Igår var vi (Stig og jeg) til "forældre forberedelse" med fokus på amning. Det er vidst kun et tilbud til førstegangs fødende. De opfordre til at mændene tager med, men ærligtalt, så tror jeg Stig brugte tiden mere til afslapning og til at koble af fra arbejde, end det egentlig gav mening - men ja, ja os nu se, måske han husker mere om amning end jeg gør, når vi kommer til at stå i det . . . ha ha :-)

I morgen skal vi så en tur ind på sygehuset til "fødsels forberedelse" - hvor der vidst skal være fokus på selve fødslen og på smertelindring.... ufff ... jeg er allerede begyndt at frygt det lidt. Man hører så mange historier og råd fra andre - og jeg kan slet ikke forholde mig til det...
Det hele kommer så tæt på nu - og der er mange tanker og følelser der kommer frem i en.

Baby sover vidst mere og mere i maven, og de voldsomme spark som jeg oplevede for en månedestid siden, er nu blevet til mere møven og masen, og en gang i mellem føles det som om den virkelig fylder alt der inde!!! Vores lille guldklump får mange tanker i løbet af dagen, og vi glæder os bare mere og mere nu :-)

Ang. hus, ja så har vi fået skrevet under på papirene nu :-) Jubiii huset er vores. Nu kan tiden indtil vi overtager huset kun gå for langsomt - hov, der skal lige fødes et barn først - men efter det - ja, så skal der flyttes :-)


Genbruger lige billedet - syntes det er så sødt!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med huset :o). Sjovt at læse dine tanker, sådan havde jeg det også op til første gang. Jeg var smånervøs (og frygtede også lidt), men kæreste derimod var mere rolig. Da det så gik i gang ændrede det sig 180 grader, han blev nervøs og ja, der faldte en underlig ro over mig som, om at jeg gik i gang med en opgave.
    Jeg håber den sidste tid også kommer til at gå godt og at du er en af dem, der får en problemfri fødsel :o)

    SvarSlet
  2. Er du allerede så langt henne? Ih jeg synes tiden er gået hurtigt - må vi slet ikke se din mave ;) Den må da være stor efterhånden :) Og fedt at I har underskrevet papirerne til huset :)

    SvarSlet