Oversigt

onsdag den 12. oktober 2011

Av for katten

Min søde kusines (Randi) søde kusine (Stine), er indehaver af butikken Av For Katten, og der var vi en tur oppe idag. Det er en fin børnetøjs butik med bla. Småfolk, Katvig, Krutter, Danefæ m.m af mærker. Jeg er helt solgt og kunne købe det hele - men desværre er alt meget køns-bestemt, så det er svært at købe noget til baby før vi ved om det er en pige eller en dreng. Men jeg kunne ikke helt dy mig - måtte bare eje det fine regnslag til barnevognen, i lysebrun med brune æbler på - fra Småfolk. Vi får jo en brun barnevogn - så syntes det passer perfekt dertil :-) Og Stine var så sød og give lidt procenter - så det var bare dejligt :-) er sikker på vi nok skal bruge flere penge der..... Tjek hendes web-side ud HER, eller besøg butikken i Hjallerup.


3 kommentarer:

  1. hvis du er interesseret i at sælge regnslaget (dvs hvis du er færdig med at bruge det??) Så skriv gerne.. har en veninde der har ledt og ledt efter præcis de farver!

    SvarSlet
  2. Jeg fortryder lidt at jeg købte det med de røde æbler... for her anden gang er det sandelig en dreng vi venter - Så havde det jo været mere praktisk med brune æbler ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej frk. Munk og Karen
      Hvis i er interesseret i at sælge jeres regnslag, vil du så ikke skrive til mig på 31242903. Har nemlig ledt efter enten det med de brune eller de røde æbler overalt, men de er gået ud af produktion.
      med venlig hilsen Anne Kathrine

      Slet