Oversigt

fredag den 14. oktober 2011

Baby-pakke fra Rema1000

Jep - nu har Rema1000 også lavet en baby-pakke. Det var min søde veninde der gjorde mig opmærksom på det i morges, og fluks, et smut på rema1000s hjemmeside, og vupti - nu har jeg hentet pakken. Jeg syntes det er så fedt med alle de gratis pakker, bestemt fordi de er gratis, og man kan afprøve produkter - specielt bleer, vådservietter osv. Det cool.
Min rema1000 pakke indholdte:
  • Bleer
  • Vådservietter
  • Skum-engang-klude
  • En sut
  • 2 stk bamse
  • Og en lille rema-bog om bamse
    Hjælp med at sprede budskabet - man kan jo lige så godt få de gratis ting med der er at få :-)

3 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud.. Har også bestilt tidligere i dag.. men gider ikke rigtig bevæge mig til rema i dag :p

    Men super hyggeligt at se hvad man får! :D

    Tanja 40+5!!!

    SvarSlet
  2. Fedt det vil jeg huske til den dag jeg skal have småfolk :)

    SvarSlet