Oversigt

tirsdag den 4. oktober 2011

Give Away

Så bliver der skudt en ny give away i gang her fra - denne gang i samarbejde med Uden H (ved indehaver Matilde Eilersen). Matilde har været så sød at udlove et af sine fine armbånd (Enklt armbånd) i valgfri farver (*hvis det er på lager)


Om armbåndet skriver Matilde:
Enkelt Armbåndet er lavet af præget kernelæder, som fås i de 28 forskellige farver, som ses på farvekortet. Armbåndet kan laves i alle størrelser, så det passer til dit håndled. Det lukkes med en geværknop i forgyldt messing eller sølvfarvet nikkelfri metal.


Alt du skal gøre er at gå ind på Uden H´s hjemmeside, og finde ud af hvor mange produkt-kategorier der er, skrive antallet i en kommentar her under - og så skrive hvilket "Enkelt armbånd" du kunne tænke dig.
Jeg vil blive meget glad hvis du linker til min give away på din blog - men det tæller ikke ekstra. (lån bare billedet :-)

HUSK - hvis du ikke har en blog, så skriv navn og emailadresse.
(*sender kun i DK)

Jeg trækker en heldig vinder den 30. Oktober

Frk.Munk

25 kommentarer:

  1. Jeg gætter på 17 produkt-kategorier og jeg kunne enormt godt tænke mig et gult armbånd. Sådan en gul farve som et af dem i kategorien DOBBELTARMBÅND. Så nu håber jeg bare det bliver mig der vinder ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg tæller også til 17.

    Og jeg kunne godt tænke mig et dobbeltarmbånd. Gerne gult - eller armbånd emd knude..

    SvarSlet
  3. Der er 17. Jeg ønsker mig et sort armbånd.

    SvarSlet
  4. 17 :-) Jeg ønsker mig et i rød eller orange :-)

    SvarSlet
  5. Der er 17.. De er fine allesammen, men jeg er mest til det sorte :)

    SvarSlet
  6. Jeg siger også 17 og jeg ønsker mig et rødt :o)

    SvarSlet
  7. Super seje armbånd, er vild med læder..;=)

    Svaret er 17 og et af de lækre røde ville være fantastisk..;=)

    Betina Z/ betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg talte til 17 og ønsker mig et sort armbånd :)

    SvarSlet
  9. Der er 20 produktkategorier... Gas :) Jeg har også talt de ttil 17.
    Jeg kunne godt tænke mig at deltage om et armbånd i cognaqfarvet altså farve nr. 14.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Jeg får det også til 17 vil gerne have et i nr 14 eller sort. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  11. Jeg fik det til 17 og kunne godt tænkte mig at vinde nr 10 :)

    SvarSlet
  12. 17 stk og jeg er med på et enkeltarbånd og farve nr 10 altså grå:O)

    xxx for jeg bliver den heldige!!

    SvarSlet
  13. der er vidst ingen tvivl om 17 !

    og ønsker mig farve nr. 4 :)

    Tjek gerne min giveaway
    http://sofkirke.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. jeg siger 17.
    ønsker farve nr 15.
    fed give-away. jeg holder også en
    www.frida-whatsnew.blogspot.com
    måske vil du dele den eller noget.
    kh.

    SvarSlet
  15. Hmm. Lidt svært spørgsmål. Hvis man deler det op i overordnede kategorier er der armbånd, fingerringe, hårelastikker/hårklemmer, øreringe, halskædevedhæng og nøgleringe (altså 6). Meeen hvis man tager underkategorierne med tæller jeg også 17 :o)
    Jeg er vild med den gule

    SvarSlet
  16. Har også talt det til 17 produktkategorier.

    Der er mange fine produkter, men da det skal være et i kategorien "enkeltarmbånd" skal det enten være farve 1 eller 2, evt. når 10 pga. strukturen.

    SvarSlet
  17. 17 kategorier. Jeg kan bedst lide de røde.

    SvarSlet
  18. 7 kategorier :-))) jeg ønsker mig et armbånd i farve 10, det er super flot.

    SvarSlet
  19. 17 stk :)
    Vil rigtig gerne vinde et armbånd i.., Hmm... sort!

    SvarSlet
  20. Prinsessen tæller også til 17 og vil meget gerne have det blå, farve 6

    SvarSlet
  21. 17 ;o)
    Orange, brunt eller sort . . uhm !

    SvarSlet
  22. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet