Oversigt

tirsdag den 4. oktober 2011

Give Away

Så bliver der skudt en ny give away i gang her fra - denne gang i samarbejde med Uden H (ved indehaver Matilde Eilersen). Matilde har været så sød at udlove et af sine fine armbånd (Enklt armbånd) i valgfri farver (*hvis det er på lager)


Om armbåndet skriver Matilde:
Enkelt Armbåndet er lavet af præget kernelæder, som fås i de 28 forskellige farver, som ses på farvekortet. Armbåndet kan laves i alle størrelser, så det passer til dit håndled. Det lukkes med en geværknop i forgyldt messing eller sølvfarvet nikkelfri metal.


Alt du skal gøre er at gå ind på Uden H´s hjemmeside, og finde ud af hvor mange produkt-kategorier der er, skrive antallet i en kommentar her under - og så skrive hvilket "Enkelt armbånd" du kunne tænke dig.
Jeg vil blive meget glad hvis du linker til min give away på din blog - men det tæller ikke ekstra. (lån bare billedet :-)

HUSK - hvis du ikke har en blog, så skriv navn og emailadresse.
(*sender kun i DK)

Jeg trækker en heldig vinder den 30. Oktober

Frk.Munk

22 kommentarer:

  1. Jeg gætter på 17 produkt-kategorier og jeg kunne enormt godt tænke mig et gult armbånd. Sådan en gul farve som et af dem i kategorien DOBBELTARMBÅND. Så nu håber jeg bare det bliver mig der vinder ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg tæller også til 17.

    Og jeg kunne godt tænke mig et dobbeltarmbånd. Gerne gult - eller armbånd emd knude..

    SvarSlet
  3. Der er 17. Jeg ønsker mig et sort armbånd.

    SvarSlet
  4. 17 :-) Jeg ønsker mig et i rød eller orange :-)

    SvarSlet
  5. Der er 17.. De er fine allesammen, men jeg er mest til det sorte :)

    SvarSlet
  6. Jeg siger også 17 og jeg ønsker mig et rødt :o)

    SvarSlet
  7. Super seje armbånd, er vild med læder..;=)

    Svaret er 17 og et af de lækre røde ville være fantastisk..;=)

    Betina Z/ betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg talte til 17 og ønsker mig et sort armbånd :)

    SvarSlet
  9. Der er 20 produktkategorier... Gas :) Jeg har også talt de ttil 17.
    Jeg kunne godt tænke mig at deltage om et armbånd i cognaqfarvet altså farve nr. 14.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Jeg får det også til 17 vil gerne have et i nr 14 eller sort. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  11. Jeg fik det til 17 og kunne godt tænkte mig at vinde nr 10 :)

    SvarSlet
  12. 17 stk og jeg er med på et enkeltarbånd og farve nr 10 altså grå:O)

    xxx for jeg bliver den heldige!!

    SvarSlet
  13. der er vidst ingen tvivl om 17 !

    og ønsker mig farve nr. 4 :)

    Tjek gerne min giveaway
    http://sofkirke.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. jeg siger 17.
    ønsker farve nr 15.
    fed give-away. jeg holder også en
    www.frida-whatsnew.blogspot.com
    måske vil du dele den eller noget.
    kh.

    SvarSlet
  15. Hmm. Lidt svært spørgsmål. Hvis man deler det op i overordnede kategorier er der armbånd, fingerringe, hårelastikker/hårklemmer, øreringe, halskædevedhæng og nøgleringe (altså 6). Meeen hvis man tager underkategorierne med tæller jeg også 17 :o)
    Jeg er vild med den gule

    SvarSlet
  16. Har også talt det til 17 produktkategorier.

    Der er mange fine produkter, men da det skal være et i kategorien "enkeltarmbånd" skal det enten være farve 1 eller 2, evt. når 10 pga. strukturen.

    SvarSlet
  17. 17 kategorier. Jeg kan bedst lide de røde.

    SvarSlet
  18. 7 kategorier :-))) jeg ønsker mig et armbånd i farve 10, det er super flot.

    SvarSlet
  19. 17 stk :)
    Vil rigtig gerne vinde et armbånd i.., Hmm... sort!

    SvarSlet
  20. Prinsessen tæller også til 17 og vil meget gerne have det blå, farve 6

    SvarSlet
  21. 17 ;o)
    Orange, brunt eller sort . . uhm !

    SvarSlet