Oversigt

torsdag den 6. oktober 2011

Krea indkøb

Jeg kom desværre til at kører i stof og stil idag - og desværre fordi jeg brugte penge . . . . ups
Jeg har sat mig for jeg vil lærer og hækle - og min farmor har lovet at hjælpe mig. Derfor, kom jeg til at købe den hækle bog med de små dyr + en opskrift på hæklede svampe. Good luck farmor siger jeg bare - jeg tror det kommer til at kræve meget tålmodighed at få mig det lært - men vil bare så gerne!!! :-)


Og så kom jeg også lige til at købe en strikkeopskrift på en fed julesok + garn, det er så til min mormor - kom ik og sig jeg ikke kan finde projekter og beskæftigelse til mine bedste forældre ;-) Håber hun vil strikke den til Baby (oldebarnet) så bliver moderen her meget glad! :-) Jeg syntes bare den er så fin!!


Og til slut - ja, så røg der også lige lidt stof med op på båndet gennem kassen - tror jeg skal sy en jule-slange :-)




Nu skal vi snart til fødsels forberedelse inde på sygehuset (her i eftermiddag), denne gang med fokus på selve fødslen og smertelindring . . . ufff ja, det skal da bare overståes så vi kan komme til at nyde vores lille guldklump!



Jeg er underlig - jeg sidder lige og kommer helt til at glæde mig til jul - og egentlig tror jeg nu nok vi bliver beskæftiget nok denne jul med en baby - så det er vidst nu hvis der skal jules . . . JUL JUL JUL JUL JUL JUL


3 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har laver.
    En lille anbefaling... start med svampene, jeg har bogen og det er meget småt det du skal hækle. Men ikke svært, blot småt at holde ved .
    Glæder mig til at se dine/jeres resultater.

    SvarSlet
  2. Det gør ikke noget at glæde sig til jul søde.. Jeg er også allerede i gang... :D

    SvarSlet
  3. Jeg har også den bog med hæklede dyr og jeg må indrømme jeg indtil videre holder pause indtil jeg har min mor i nærheden til at hjælpe. Synes det er oget småt nørkleri, men jeg VIL lave en barnevognskæde og en uro til den lille ny :)

    SvarSlet