Oversigt

torsdag den 27. oktober 2011

Jordemoder besøg og glæde

Jeg var ved jordemoderen igår, var så spændt på hvad hun ville skønne Babys størrelse til at være. For en månede siden skønnede hun den til at være lige omkring gennemsnittet, måske lidt mere - og også denne gang var det ca. samme melding. Hun skønnede Baby til at veje ca. 2500-2600 gram - hvilket passer fint til den uge jeg er i. (er i uge 36.  35+4) 
Vi har jo hele tiden ikke ville vide hvilket køn Baby har - men igår, kunne jeg simpelthent ikke dy mig for at spørge hvilket køn hun tror vores lille skat har. Jeg har læst et sted at man ved at tælle hjerteslagende kan sige om det er en dreng eller en pige - da piger vidst har lidt hurtigere hjerteslag end drenge. Det var en jordemoder-studerende der var med igår der fortog alt undersøgelse af mig, og hun svarede med det samme at hun tror det er en lille pige der gemmer sig i min mave. Jordemoderen sagde at hun ikke ville regne det for noget - for det passede ikke altid. En lille pige...............åhhh.... Tog det vidst lige ind i hjertet med det samme. Jeg har hele tiden troet at det bliver en dreng - så.... er da virkelig i vildrede nu mht. hvad jeg tror det er. SHIT tiden må bare gerne gå lidt hurtigere så vi kan se det med egne øjne når Baby kommer ud til os. :-)

Jeg syntes vi er ved at være så klar så klar nu. Min far og jeg var ude og hente barnevognen igår, den skal så stå hjemme hos dem indtil vi skal bruge den. Den er bare så fin. En brun EmmaJunga vogn med fint alu-stel og punkterfri hjul. Ihhh hvor jeg bare glæder mig til at komme ud og triller med den og vise vores vidunder frem :-)

Det ser ud til at blive et flot efterårs solskinsvejrs dag - det er da bare dejligt. Nu skal jeg til og finde på hvad dagen skal bruges på - er p.t. ved at vaske Babys dynebetræk :-)

Kan i have en dejlig dag

P.S - idag er der kun 1 månede til min termin den 27. November

2 kommentarer:

  1. Hvor spændende og dejligt med alle babyforberedelserne... Jeg er i dag 40+4 og efterhånden noget utålmodig. Vi har det hele klart, og jeg er mere end klar til at, den skal komme til verden.
    Held og lykke med den sidste måneds tid og fødslen.

    SvarSlet
  2. uhuh, det er bare saa spaendende! nyd den sidste ventetid :)

    SvarSlet