Oversigt

torsdag den 13. oktober 2011

Om træsko ♥

Babys Onkel, min lillebror, var for en uges tid siden på en tur til Holland med sit arbejde. Jeg havde for sjov sagt til ham at han nu skulle huske og købe en gave med hjem til hans kommende nevø/niece - og for sjov sagt at træsko jo ville være et oplagt valg. Jeg troede virkelig ikke, ham på 22 år, gad bruge tid på det - men hjem det kom han - med træsko-futsko til Baby :-) Jeg er helt solgt, orange plys-træsko(futsko) med Miffy på - de er bare så mega nuttet :-) Dem er vi meget glad for lillebror - tusind tak :-)



Ville bare lige dele med jer andre - der evt. nu er på vej til Holland for at købe plys-træsko ;-)

4 kommentarer:

  1. Jeg er på vej! De er da bare det sødeste jeg længe har set :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede - baby bliver glad for dem :)

    SvarSlet
  3. Nå de er godt nok kære..

    SvarSlet