Oversigt

lørdag den 22. oktober 2011

At blive forberedt på at komme tidligt op

Jeg har et barn i maven der syntes jeg skal til og tideligt op. Jeg har de sidste mange dage ikke kunne sove særlig længe, og vågner og er frisk. Det sådan set godt nok, så man ikke bare ligger og sover dagen væk - men Baby, kl 06.00 idag??? Det syntes mor her altså er lige tidligt nok. Og så på en søndag! Det må være en form for forberedelse til at skulle op i tide og utide når først baby kommer ud til os, og man skal op og amme osv :-)
Jeg lå lige en halv time, men blev enig med mig selv om at det nok bare var bedst at stå op, sætte sig til computeren, og måske bare blive så træt igen, at en morgen/formiddags-lur måske kunne være på sin plads senere...
Jeg skrev for en lille uge siden, at jeg jeg overvejede at sætte et "mave-billede" af mig selv (gravide-maren) på et indlæg her på bloggen. Bryder mig egenligt ikke om det, og syntes bestemt ikke jeg selv er smuk-gravid eller noget - men nu kommer det altså på, nok mest forbi jeg måske har fået overbevist mig selv om, at det måske senere i mit liv er sjovt at kunne gå tilbage og se det gamle indlæg med gravide mig.

Jeg er idag 35+0 og går altså ind i uge 36.... puha tiden flyver ... syntes der mange ting i tankerne igen nu.
Jeg havde vand i fødderne for første gang igår - sikke nogle mummi-trold-fusser jeg havde, det hjalp heldigvis at få dem lidt op.


Jeg overvejer at gå i seng igen nu - syntes måske baby har lagt sig til at sove igen, så måske jeg kan få lidt mere søvn....

Ha en dejlig søndag

8 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Hvis billedet er taget kl 6 søndag morgen, siger jeg tak for kaffe. Havde du vækket mig så tidligt om morgenen, så sent i graviditeten så havde jeg ikke set så godt ud som dig!!

    Nu hvor jeg har 2 børn, er kl 6 pludselig helt ok -selv på en søndag.

    SvarSlet
  2. Synes nu det er en fin mave ;o).

    Her er kl. 6 desværre heller ikke tidligt på en søndag (nok nærmere almindeligt). I dag va vi dog heldige Jacob sov helt til 6:20!

    Hvor er du heldig det først er nu du begynder at døje med vand.

    God søndag!

    SvarSlet
  3. Hej julie.
    Du ser rigtig godt ud :) Det bliver spændende at se, hvad der gemmer sig derinde :)
    Kram fra Heidi (Langholt)

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fin og dejlig babyhule... nu kan baby jo lige straks komme ud til jer, men jeg håber den venter en uge..

    SvarSlet
  5. Hej Julle!
    Jeg synes du er den smukkeste gravide jeg kender! Dejligt med et mave billede..
    Knus og Klem Bibi.. :)

    SvarSlet
  6. Ihh, det er da en rigtig fin mave, du har! Jeg har selv termin i dag, så indenfor 14 dage (!!!) står jeg med den lille i armene. Det bliver helt vildt. Glæder mig som en vanvittig! Men har som du, også haft en bandit, der sørger for jeg vågner tidligt. Har så godt kunne sove igen, men kun for at blive vækket hver time til hveranden. Hmm... Synes det til tider er hård "træning".
    Held og lykke med den kommende nye verdensborger.

    SvarSlet
  7. Jaaa et billede af dig og din fine mave - det ser godt ud :) Og det er altid sjovt at se tilbage på når du har født :)

    SvarSlet
  8. Så var vi 2 der var tidligt oppe idag. Kl. 5.30 stod jeg og malede på nogle malerier (dog aldrig aldrig prøvet det så tidligt før). Flot mave iøvrigt :-)

    SvarSlet