Oversigt

lørdag den 12. november 2011

Jeg er ramt . . .

Jeg har de sidste par dage haft meget ondt i halsen, og syntes det er værre her til morgen. Åh shit, jeg orker da bare ikke og skal til og være syg. Specielt da ikke nu, hvor jeg skal bruge alle kræfter på den kommende fødsel. Har hørt/læst at man godt kan have influinza-symptomer inden en fødsel går igang - er nogle der ved noget om det?? I så fald, hvor længe skal man have disse symptomer før det hele rigtigt starter? Det kunne da være fint hvis det nu var det der var "galt", så var der jo en forklaring.... - men igen, orker bare ikke og være syg. Jeg har pakket mig ind i en stor trøje, halstørklæde og varme sokker - drikker varmt kakao og te, så kan man da ikke gøre mere, vel? Måske suppe til aften - men så jeg vidst os helgarderet..

Kan i have en dejlig dag der ude - jeg vil under dynen igen :-)


1 kommentar:

  1. Næh.. jeg var rastløs og kunne ikke sove. Kom først i seng kl. 3 om natten og fik veer kl. 6 samme morgen. I øvrigt ikke en kombination jeg vil anbefale =)

    SvarSlet