Oversigt

torsdag den 24. november 2011

39+4 update

Ja, jeg er i uge 40. nu, præcis 39+4, og venter i spænding. Det er min venindes fødselsdag idag, og det ville egentlig passe mig godt hvis Baby og hende kunne dele fødselsdag, så nu håber jeg bare fødslen snart vil gå i gang :-) xxxx krydser alt og prøver på at være aktiv.... Kunne være lidt sjovt hvis Baby og moster cille skulle dele dagen idag :-)
Var ved jordemoderen igår, og nu er Baby skønnet til at veje ca. 3600 gram - min faste jordemoder var syg, så det var en anden jeg var inde hos + en ny jordemoderstuderende. Kunne ikke dy mig for at spørge dem også hvad køn de tror Baby har - og de var begge meget overbevist om, talt ud fra de hurtige hjerteslag, at det er en pige :-) præcis som den sidste studerende sagde :-) Ved ikke helt om jeg skal tror på det - vi får jo selvfølgelig syn for sagde inden længe, men hold nu op det er spændene :-) :-)

Noget helt andet - Jeg solgte noget på Amio.dk for ikke så længe siden, og jeg fandt jo så ud af at pengene gik ind på min paypal konto. Kunne ikke helt finde ud af det - så besluttede bare at finde noget på Etsy.com og så få pengene brugt. Det blev så det noget fint sukker-kage-pynt. Kunne ikke helt stå for det :-) Så det blev til rød/grønne-juletræer, gule gummi-ænder og farvet stjerner.





En god nyhed vi lige har fået er, at vi får nøglen til vores nye hus allerede på tirsdag den 29/11-11, jeg er bare så spændt på at komme op og se det igen, se hvad de har efterladt, og hvordan vi nu skal gribe indflytning, ombygning og det hele an. Opdatering følger i næste uge!!

Ha en dejlig dag alle sammen


4 kommentarer:

  1. XXXXXX for at det sker om lidt.
    Hvor er det en spændende fremtid du går i møde :O)

    SvarSlet
  2. Åh ja, den søde utålmodighed ;o) Den lille har det sikkert alt for godt inde i sin hule, og vil være et decemberbarn :o) Jeg husker så tydeligt, hvordan det var dengang jeg gik 10 dage over termin...argh, det var ikke sjovt...

    SvarSlet
  3. Kooooom ud baby :D Håber snart der sker noget. Og hvor bliver det spændende med huset, nu sker der rigtig noget :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det en spændende tid I går i møde...krydser fingre for at alt (både hus og baby) går som det skal ;o)

    SvarSlet