Oversigt

tirsdag den 29. november 2011

+2 og nøgler

Nu er jeg allerede gået 2 dage over tiden - det er altså ikke meningen Baby. Syntes nu godt du kunne begynde og melde din ankomst så vi kan fejre din fødselsdag, gerne i November!!!

Syntes det er svært at komme ud af huset - jeg vralter som en and og mine fødder er så hævet og fyldt med vand, og jeg kan ikke have sko på - så bliver der mærker som bliver stående meget længe! Det lidt øv, for kunne jo godt have tænkt mig så at kunne bruge vente-tiden på julegave-indkøb... men det må vente.

Idag kommer jeg dog lidt ud - vi får nøglerne til vores hus og vi skal op og "aflevere/overtage" sammen med de tidligere ejere. Jeg er bare så spændt! Så sker der da lidt og det er jo til den positive side :-)


Håber i får en dejlig dag der ude!

2 kommentarer:

  1. Uh. Glæder mig til at høre en helt masse om det nye hus :)

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor spændende... KOM SÅ UD BABY, din stakkels mor savner dig ;O)

    SvarSlet