Oversigt

torsdag den 11. august 2011

Stof, stof og atter stof + projekter

Jeg har modtaget endnu en pakke fyldt med det sødeste og fedeste stof fra Malika og Rosa - og jeg har allerede gang i flere projekter med det. Jeg har bla. allerede fået syet et har fine tullebukser med ugler til en dreng i størrelse 62 - og er ret stolt, og syntes de er blevet rigtig fine . .






Så er der lige et dags skole-arbejde tilbage, og så vil jeg holde weekend, som sikkert skal stå i det kreative hjørne... Go weekend til alle

5 kommentarer:

  1. Fine stoffer - og bukser, er også ret vild med malika og rosa :o) Rigtig god og produktiv krea-weekend til dig :o)

    SvarSlet
  2. Hej Julie
    Tak for din tilmelding til min give away! Og sikke en fin blog du har, her må jeg da følge med :D

    SvarSlet
  3. Åh ja - Malika og Rosa er et farligt bekendtskab :-) Smukke stoffer og skønne bukser!

    Har svaret dig på bloggen - pris på mine små huse er 150 kr. :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. så fine bukser af det herlige stof - godt arbejde


    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  5. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet