Oversigt

søndag den 7. august 2011

Ferien er slut

Og nu er det tilbage til skolebænken. Dog er det kun for 6 uger - ja, så går jeg jo fra. Det kan ikke betale sig at jeg starter op i den næste praktik for 2-3 uger, så jeg går fra allerede om 6 uger - selvom jeg først har termin den 27 november. Egentlig glæder jeg mig til at komme i skole igen - syntes ferien har været lidt lang, da vi ikke har lavet så meget. Stig har mest gået i kælderen og arbejdetet - og det er jo kun godt, så er han nået et godt langt stykke. Jeg har syet en del, solgt en del - og hygget mig.
Men nu er skoletasken pakket, og klart til de næste 6 uger med fokus på den sidste praktik som skal forgå i hjemmeplejen (først om et år for mit velkommende) men jeg er kamp-klar :-)

Denne weekend har jeg været til polterabend lørdag - det var virkelig sjovt og hyggeligt. Vi startede dagen med at overraske min kusine og hendes kommende mand + deres børn, vi spise morgenmad - og derefter tog vi piger til Aalborg hvor vi skulle danse Michael Jackson dans og 80ér dans , spise frokost nede ved vandet, bueskydninng og rundbold - og så var tilbage til deres hus og gøre klar til aftensmaden og fest. Tror egentlig ikke jeg var særlig motiveret og fest-stemt dagene forinden, men det blev bare en utrolig hyggelig og sjov dag og aften. Godt nok kunne jeg jo ikke feste og drikke - men det var nu alligevel sjovt.

Dagen idag har jeg bare været total træt. Tror mine fødder er hævet lidt op - håber sku ikke det er vand jeg har fået i dem endnu - mine ankler er lidt svære at finde ;-) ha ha

Nå, jeg vil gøre klar til at gå i seng inden længe, skal være frisk til i morgen :-)

Go aften til alle

3 kommentarer:

  1. Det bliver da dejligt med lidt afveksling, når nu ferien føles lang. Næste gang du har fri i lang tid er det jo helt andre "baner" du tænker i.
    Det er nogle af mine bedste tider i mit liv, barsel og orlov. Jeg nød virkelig at gå hjemme ved pigerne. Var så heldig at kunne være hjemme i 12 og 13 mdr. i alt.
    God skolestart .

    SvarSlet
  2. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet