Oversigt

søndag den 7. august 2011

Ferien er slut

Og nu er det tilbage til skolebænken. Dog er det kun for 6 uger - ja, så går jeg jo fra. Det kan ikke betale sig at jeg starter op i den næste praktik for 2-3 uger, så jeg går fra allerede om 6 uger - selvom jeg først har termin den 27 november. Egentlig glæder jeg mig til at komme i skole igen - syntes ferien har været lidt lang, da vi ikke har lavet så meget. Stig har mest gået i kælderen og arbejdetet - og det er jo kun godt, så er han nået et godt langt stykke. Jeg har syet en del, solgt en del - og hygget mig.
Men nu er skoletasken pakket, og klart til de næste 6 uger med fokus på den sidste praktik som skal forgå i hjemmeplejen (først om et år for mit velkommende) men jeg er kamp-klar :-)

Denne weekend har jeg været til polterabend lørdag - det var virkelig sjovt og hyggeligt. Vi startede dagen med at overraske min kusine og hendes kommende mand + deres børn, vi spise morgenmad - og derefter tog vi piger til Aalborg hvor vi skulle danse Michael Jackson dans og 80ér dans , spise frokost nede ved vandet, bueskydninng og rundbold - og så var tilbage til deres hus og gøre klar til aftensmaden og fest. Tror egentlig ikke jeg var særlig motiveret og fest-stemt dagene forinden, men det blev bare en utrolig hyggelig og sjov dag og aften. Godt nok kunne jeg jo ikke feste og drikke - men det var nu alligevel sjovt.

Dagen idag har jeg bare været total træt. Tror mine fødder er hævet lidt op - håber sku ikke det er vand jeg har fået i dem endnu - mine ankler er lidt svære at finde ;-) ha ha

Nå, jeg vil gøre klar til at gå i seng inden længe, skal være frisk til i morgen :-)

Go aften til alle

1 kommentar:

  1. Det bliver da dejligt med lidt afveksling, når nu ferien føles lang. Næste gang du har fri i lang tid er det jo helt andre "baner" du tænker i.
    Det er nogle af mine bedste tider i mit liv, barsel og orlov. Jeg nød virkelig at gå hjemme ved pigerne. Var så heldig at kunne være hjemme i 12 og 13 mdr. i alt.
    God skolestart .

    SvarSlet