Oversigt

torsdag den 25. august 2011

Direkte fra Japan

For lidt tid siden så jeg et cool indlæg hos Marolle, hun havde fundet en sej butik på Etsy - en butik fra Japan. Jeg måtte bare selv have fingerne i sådan noget fine sager, så jeg har også opreten en bruger på Etsy, og så gik det hele jo som en leg. Kunne have bruge 1 million kroner!!! De har både stempler, masking tape, stickers osv... - tjek det selv ud her....   (har da bare endnu mere lyst til at tage til Japan nu :-)
Se hvad udbytte jeg fik med der fra: 

Masking tape, stickers og stempler



De 3 billeder over - det er masking tape på ark, strimler af tape på et ark - så smart!


Stempler med sy-sager, og et med lidt LOVE :-)

Og så lige nogle små ruller masking tape

Jeg Ælsker allerede det hele - og jeg skal da bare så meget igang med at bruge det - lige nu!!

2 kommentarer:

  1. Uhhhhh det link kom jeg også til at gå ind på... ikke godt, ikke godt :o) Jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at få bestilt endnu, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg NOK skal få taget mig sammen ;o)
    Hvad skal du mon i gang med af lækre projekter????

    SvarSlet