Oversigt

torsdag den 25. august 2011

Direkte fra Japan

For lidt tid siden så jeg et cool indlæg hos Marolle, hun havde fundet en sej butik på Etsy - en butik fra Japan. Jeg måtte bare selv have fingerne i sådan noget fine sager, så jeg har også opreten en bruger på Etsy, og så gik det hele jo som en leg. Kunne have bruge 1 million kroner!!! De har både stempler, masking tape, stickers osv... - tjek det selv ud her....   (har da bare endnu mere lyst til at tage til Japan nu :-)
Se hvad udbytte jeg fik med der fra: 

Masking tape, stickers og stempler



De 3 billeder over - det er masking tape på ark, strimler af tape på et ark - så smart!


Stempler med sy-sager, og et med lidt LOVE :-)

Og så lige nogle små ruller masking tape

Jeg Ælsker allerede det hele - og jeg skal da bare så meget igang med at bruge det - lige nu!!

3 kommentarer:

  1. Uhhhhh det link kom jeg også til at gå ind på... ikke godt, ikke godt :o) Jeg har ikke lige fået taget mig sammen til at få bestilt endnu, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg NOK skal få taget mig sammen ;o)
    Hvad skal du mon i gang med af lækre projekter????

    SvarSlet
  2. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet