Oversigt

tirsdag den 23. august 2011

Regulær Tirsdag

Vi har valgfrit specialefag i denne uge, Organisition og Ledelse, og er der noget der ikke interesseret mig mere, ja, så der det vidste desværre det. Sidder og drømmer hus og indretning, og krea projekter i massevis.... Igår efter vi kom hjem fra at have set huset, snakkede vi hele aften og natte med om det hus og økonomi, og vi prøvede og lave et budget (med henblik på vi kan låne pengene) og faktisk ser det ikke helt skidt ud :-) :-) :-) Vidste jo ikke helt igår om jeg skulle forelske mig i huset og virkelig starte på at drømme om hvordan det skal være, eller om det slet ikke var realistisk. Jeg tror lidt mere på det idag - og hele undervisningsdagen idag er gået med at dag-drømme :-)
Desværre kan der gå op mod 14 dage endnu før økonomien går på plads i det vi bor i endnu, så minimum 14 dage endnu før vi kan tale med banken om det her hus . . . . vente vente vente - Julie bliver utålmodig... Må lige slå koldt vand i blodet.... Men i dette tilfælde ville det ikke være helt tosset at kunne spole tiden bare lidt frem . . . :-)
Nå, men, ja - Bilen blev jo sat til salg i forgårs (søndag) og idag (tirsdag) kommer den første og skal se den - tænker at det da må være et positivt tegn.... KRYDS alt hvad der kan krydses!!!!! (selvom det er lidt trist!)

Nuvel - må lige hanke op i mig selv igen idag - gravide maren her sidder med stor vom og halsbrand i sofaen, og prøver lige p.t. at arbejde på min naturfags opgave som skal afleveres fredag... er langt fra færdig, men nu er jeg da begyndt...

I får en update på bilstatus senere idag eller i morgen

Go aften til alle jer skønne mennesker i blogland

4 kommentarer:

  1. Fik ikke kommenteret på indlægget med huset, så nu kommer det her. Hvor er det spændende for jer. Håber virkelig det lykkedes. Men pas på med forventningerne, hvis ikke det lykkedes alligevel. Man bliver så skuffet.

    Jeg krydser alt hvad der krydses kan for hus, bilsalg og naturfagsopgave ;)

    SvarSlet
  2. Tusind mange tak Line - vi får vidst brug for alt det held der kan samles sammen :-)

    SvarSlet
  3. Jubilæum - så blev jeg læser nr. 100 :-) Dejlig blog, glæder mig til at følge med herinde :-)
    Ps. Held og lykke med alting!

    SvarSlet
  4. Weeehuuu - 100 faste læse :-) dejligt
    Velkommen til :-) og mange tak

    SvarSlet