Oversigt

fredag den 19. august 2011

Bryllups outfit

Ja, jeg har fået købt kjole. Min kusine skal giftes snart, og gravide-maren her (mig), skal jo også klædes smart på til sådan en lejlighed. Lige p.t. sidder jeg i sofaen som en strandet hval - og føler mig egentlig mest som en der bare har lyst til at tage meget løst tøj på og gå i seng. Men det lykkedes mig at finde en fin kjole - syntes jeg selv, ikke engang en vente-kjole, og jeg er overbevist om at jeg godt kan bruge den efter bryllupet også - måske til nytårsaften, når baby er kommet til verden :-)

Hvad syntes i? Med et par lange sorte leggins under, og en lille jakke over til at starte med. Sko med lidt hæl - KUN lidt, holder jo nærmest allerede slet ikke til at have fodtøj på..... har elefantfødder... - det bliver en lang aften :-)



Syntes den er så fin med detaljerne foroven ved halsen...

2 kommentarer:

  1. Den er da super fin :) Du skal nok se smuk ud i den :)

    SvarSlet
  2. Hvad jeg synes ? - at du bliver en smuk festklædt gravid ung pige. Har ikke fået sagt at din baggrund er super fin. Er det fra det stykke stof jeg sendte oder ??? :-)

    SvarSlet