Oversigt

fredag den 19. august 2011

Bryllups outfit

Ja, jeg har fået købt kjole. Min kusine skal giftes snart, og gravide-maren her (mig), skal jo også klædes smart på til sådan en lejlighed. Lige p.t. sidder jeg i sofaen som en strandet hval - og føler mig egentlig mest som en der bare har lyst til at tage meget løst tøj på og gå i seng. Men det lykkedes mig at finde en fin kjole - syntes jeg selv, ikke engang en vente-kjole, og jeg er overbevist om at jeg godt kan bruge den efter bryllupet også - måske til nytårsaften, når baby er kommet til verden :-)

Hvad syntes i? Med et par lange sorte leggins under, og en lille jakke over til at starte med. Sko med lidt hæl - KUN lidt, holder jo nærmest allerede slet ikke til at have fodtøj på..... har elefantfødder... - det bliver en lang aften :-)



Syntes den er så fin med detaljerne foroven ved halsen...

4 kommentarer:

  1. Den er da super fin :) Du skal nok se smuk ud i den :)

    SvarSlet
  2. Hvad jeg synes ? - at du bliver en smuk festklædt gravid ung pige. Har ikke fået sagt at din baggrund er super fin. Er det fra det stykke stof jeg sendte oder ??? :-)

    SvarSlet
  3. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet