Oversigt

lørdag den 5. januar 2013

Eksamens tid og stof

Ja, nu er eksamens helvede startet - om en måned skulle jeg meget gerne være helt færdig som Sosu-SSA og et nyt dillemma kan melde sig - nemlig at finde arbejde... Nå, en ting af gangen. Eksamen først, andre bekymringer efter!!
Kunne jeg gøre noget om, så ville jeg have taget uddannelse først, og fået barn efter - det hele skal såment nok gå,men nøøøøj hvor syntes jeg det er hårdt!Konstant dårlig samvittighed over ikke at have, og give, sig tid til at lege med Karen og være der for Stig.... 
Glæder mig godt  nok til at få et liv igen - forhåbentligt også tid til at blogge igen....

Min lille trold er blevet 1 år ( 8.december) og er nu på vej mod de 2 år.... sikke tiden flyver... hun er bare så dejlig og vi elsker hende og forkæler hende!!!



Ellers prøver jeg på at holde ved de kreative sysler ved siden af, men det er godt nok ikke meget tid til det mere.
Her er en (har flere) stofpakker, hvis nogle skulle være interesseret
Der er 8 stykker a 30x30 cm, nogle lidt mere - prisen er 110 kr pp

email for interesse:  juliemunk1605@hotmail.com



2 kommentarer:

  1. Held og lykke med dine eksaminer - det bliver godt nok spændende.

    SvarSlet