Oversigt

lørdag den 26. januar 2013

Cirkeline er ankommet

Efter jeg efterlyste en der ville sy en Cirkeline kjole til min datter, her på bloggen - fik jeg flere henvendelser fra skønne kvinder i blogland. Det endte med at være søde og dygtige Anne-Sofie med bloggen Fingernem, hvilket er lige hvad hun er :-) der har syet kjolen.
Vi har idag modtaget kjolen, og hold da op et flot stykke arbejde! Den er bare så fin og søde, og den passer Karen perfekt til fastelavnsfest :-)
Tusind tak 

Lover at der kommer billeder af Karen med kjolen på - inde så længe!


Samme dag som jeg efterlyste en kjole-syerske, skrev MayAnne der har bloggen Mayseleise, og spurgte om hun skulle broderer Cirkeline og min datters navn på et stykke stof - og hvem siger nej til sådan en sød tanke! Broderiet har vi også modtaget med posten idag - er det ikke bare sødt?
Så nu skal der tænkes kreativt, hvad stof stykket skal bruges til - måske en pude..... :-) os tusind tak til dig MayAnne



Vi vil vores lille familie snart sætte tænderne i hjemmelavet fastelavnsboller - er helt i fastelavns humør :-)

God lørdag til alle ;-)

2 kommentarer:

  1. ih hvor er de fine. Både Kjole og broderi.

    Mit Cirkelinestof ligger i vaskemaskinen, så det bliver tidligst imorgen at jeg får lavet min Cirkelinekjole og paryk :o)

    SvarSlet
  2. Velbekomme..... Karen og Mor....:-)

    SvarSlet