Oversigt

lørdag den 31. marts 2012

En dejlig tid :-)

Ja, en dejlig tid - det er lige hvad det er at gå på barsel. Jeg elsker det virkelig - jeg nyder bare tiden sammen med vores dejlig datter Karen. Der er ikke tid til så meget andet - men det er mere end godt nok for mig.  Ja vi hygger os sammen, render i mødregruppe og drikker en farlig masse kaffe - men det skønt! :-) Har en pige der nu snart er 4 mdr. gammel, og i søndags den 25/3 blev hun døbt Karen :-) Vi havde en fantastisk dag, men dejlige mennesker, dejligt vejr - lækkert mad og fine fine gaver. Vi holdte festen hjemme og var 30 mennesker samlet i stuen. Vi har ventet med at lave om til nu, efter barnedåben. Men nu skal vi os til og igang. Glæder mig så meget til at få en stue igen, og en sofa - suk jeg savner en sofa - bare at kunne smide sig og hygge der, med hele min lille familie :-)

Ligger lige et lille billede af Karen på, hun sidder og hygger med farmand :-)


7 kommentarer:

  1. Hold op hvor er hun sød og tillykke med det fine navn :o)

    SvarSlet
  2. Tillykke med dåben! Det lyder til, at I har haft en rigtig god dag. Og jeres Karen er altså så sød!

    SvarSlet
  3. Hvor er hun SØD! Lækkert smil :) Dejligt at høre et lille pip fra jer :)

    SvarSlet
  4. Barsellivet er bare fantastisk, nyd det for den tid går bare så hurtig!
    Tillykke med lille Karens dåb, sødt navn:-)

    SvarSlet
  5. Ja det er hyggeligt at gå på barsel, savner det også og håber også det bliver min tur snart??? Hvor er hun da bare for lækker ;o)

    SvarSlet
  6. Tusind tak skal i alle have - ville ønske jeg fik blogget noget mere, men syntes ikke tiden er til det - heller ikke det kreative - når det ikke hender barn, så er det hus og vasketøj ;-) men den tid kommer nok igen. Håber i alle har det godt der ude.
    Knus og kram her fra

    SvarSlet