Oversigt

lørdag den 3. marts 2012

Til Salg

Ja, jeg er os billigt til salg - men det var nu mere nogle af de ting jeg har lavet. Dette er hvad jeg har færdigt der ligger til salg. Spørg for pris, mål m.m.

Vi har lige været til hyggelig brunch hos mine forældre, og vi har været gået med barnevognen begge veje. På vej hjem skulle vi lige handle, så det blev til en laaang tur - jeg er bare helt bombet nu...

Send mig en mail på   juliemunk1605@hotmail.com hvis du er interesseret i at købe noget af dette:


1. Dukke sengetøj

2. Hagesmække (alle hagesmække er der pris på 3 stk.)

3.

4.

5. Hæklede hagesmække (alle hagesmække er der pris på 3 stk)

6. Hagesmække (alle hagesmække er der pris for 3 stk)

7. Slange

8. Lommeophæng (fx til sutter, pixi-bøger m.m)

9. Lommeophæng (fx til sutter, pixi-bøger m.m)


Skriv endelig hvis du er interesseret i noget!

Ha en fantastisk dag der ude

2 kommentarer: