Oversigt

mandag den 16. april 2012

Ærteposer ? ? ? hjælp søges!!

Hej alle der ude
Overskudet og lysten til det kreative er så småt ved at vende tilbage hos mig - og jeg har tænkt at sy nogle ærteposer eller lignende til Karen. Men jeg har lige et par spørgsmål:
  • Hvilken slags fyld putter du i? er det ærter? bønner? eller andet?
  • Kan man købe en stor-stor pose et sted af disse? Har tænkt at lave mange nemlig...
  • Kan de vaske i vaskemaskinen?
Håber nogle derude kan hjælpe?

Klem og på forhånd tak :-)

Billede fundet og lånt på google

4 kommentarer:

  1. Har gået med nøjagtig de samme spørgsmål, så følger lige med i, hvilke gode råd, du får... Havde selv tænkt, at fyldet kunne være majskorn (dem der ellers kan poppes...)
    Håber, det går godt med den lille prinsesse!

    SvarSlet
  2. Jeg vil foreslå at putte enten hamaperler eller plastic granulat (kan købes i f.eks. Stof og Stil) i poserne, så kan de nemlig tåle en tur i vaskemaskinen, og det kan jo være ret så praktisk :o)

    Men ellers kan gule ærter eller lignende også fungere helt fint

    Glæder mig til at se hvad du får tryllet frem :o)

    SvarSlet
  3. Jeg har lavet nogle med gule ærter fra den lokale købmand. Men de kan ikke gå i vaskemaskinen. Så jeg vil også forslå noget af plastik.

    God fornøjelse med det og dejligt at høre lidt fra dig :)

    SvarSlet
  4. Gode spørgsmål, som jeg også godt kunne bruge svar på. Det ser ud til at plastperler er vejen frem, selvom de vel ikke får så meget tyngde så...men det ville godt nok være praktisk at de kunne vaskes!

    SvarSlet