Oversigt

lørdag den 14. januar 2012

Ideer til Karens værelse

Jeg er så småt begyndt at tænke på hvordan Karens værelse skal se ud. Vi skal lige have lagt 2 rum sammen, have sat tapet op, malet, lagt gulv og sat et nyt loft op - men når vi når så langt, ja, så glæder jeg mig til at skulle lave et fint værelse til hende :-)
Jeg har allerede købt nogle få ting - så sent som idag er det ankommet. Jeg har været på Lirumlarumlegs hjemme side (HER), og fundet de fine bøjler til at hænge tøj på, og så blev det også til en kramme kanin i lyserød med vinger - den kunne jeg bare ikke stå for! Har lige lånt billederne på deres side.



Jeg har også bestilt 2 sættekasse-huse hos Mette med bloggen http://kirkesjov.blogspot.com/, som skal hænge på Karens værelse. Et i lilla og et i rødt. Jeg er bare så spændt på at se dem. Låner lige et billede Mette, bare for at vise dine fine huse.



Skulle nogle sidde med en god idé og links til fine ting til børneværelser, så skriv dem endelig til mig. Gerne her på indlægget eller på en mail.   juliemunk1605@hotmail.com

Ha en dejlig lørdag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan varmt anbefale en tallekenrække, hvor du kan samle bøgerne til hende. Hæng den i børnehøjde, så hun (ja ja, om noget tid) selv kan tage den bog hun gerne vil læse.
    Jeg har malet gamle vinkasser af træ hvide og betrukket dem indvendigt med papir/tapet. Dem har vi hængt op forskudt i børnehøjde, så yndlingslegetøjet kan stå der og pynte og hun nemt selv kan tage det.
    Derudover, hvis I har plads til det, så sæt en krog midt i rummet, hvor I kan hænge en sansegynge op (når den skal bruges, ellers er det bare krogen i loftet der fylder) - den er fantastisk til de helt små i liften, hvis ikke de gider sove Og den er sjov at få en gyngetur på, når man bliver lidt større!
    Selvfølgelig også en Lille Per seng fra Sebra, fordi den er smuk!
    Mørklægningsgardiner til vinduet kan også anbefales. En tyk segnerand til sengen, som Karen ikke kan hive ned. (Vi startede med en af dem der bliver vundet på, men skaffede hurtigt én af de tykke sager)..
    Som du kan høre kan jeg blive ved og ved, men jeg begrænser mig nu ;)
    Ville ønske det var mig der skulle indrette ;)

    SvarSlet
  2. Jeg vil også foreslå en tallerkenrække. Jeg købte en til Bastian i turkis og smal (fordi en skulle hænge på en væg der var smal ;o))Jeg er så glad for den. Den vi har kan købes her http://www.rakhi.dk/side11514-sprdid-30143-scatid-8555-plpn-1.html og den fås i en dejlig pigefarve :o)Ellers har jeg malet nogle bogkassser i forskellige farver og klister tapet på bagsden. Kig på Retro Villas hjemmeside der kan man også godt få ideer synes jeg ;o)

    SvarSlet