Oversigt

lørdag den 25. juni 2011

Give Away . weeeehuuu

Så har jeg skudt en ny give away igang, denne gang i anledningen af jeg snart har sommerferie og slutter min praktik + vi skal til MD Scanning og 2. jordemoder besøg - en dejlig tid jeg går i møde :-)

Alt du skal gøre er: at ligge en kommentar, gerne blive fast læser og gerne linke til min blog på din (hvis du har en blog) :-) brug gerne billede.
Ikke noget med lodder denne gang...

Jeg trækker en vinder den 15. Juli ...

En heldig vinder kan vinde:

Essie neglelak (pink parka - prøvetestet af mig 1 gang :-)
Retro stof
Mønsterede papir
Pink fluesmækker som sommerfugl
Pink bånd
Pink perler
M.M



Go lørdag alle sammen ;-)

36 kommentarer:

  1. Så starter jeg ud ed 3 lodder :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage, hvis jeg kan gøre det uden at linke :) (er fast læser)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig kan du det! :-)
    Det er ikke med lodder denne gang - bare en kommentar - og til nye, må folk gerne blive faste læsere og meget gerne linke ;-)

    SvarSlet
  4. Lækkert lyserødt... Jeg er med ... :o9

    SvarSlet
  5. skønt med noget lyserødt:)

    SvarSlet
  6. Jeg vil rigtig gerne lege med!

    Jeg har en give-away igang inde hos mig med retro-stof - du er velkommen forbi =)

    SvarSlet
  7. Uuuh elsker lyserødt :) og tillykke med baby. Har selv termin om kun 4 dage.

    SvarSlet
  8. uha, her må jeg heller deltage. SIkke en skøn give away, lige en farve for mig. God søndag :-)

    SvarSlet
  9. ihh den vil jeg gerne deltage i ligesom jeg gerne linker på min blog.

    SvarSlet
  10. Mums, hvor vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  11. Ej jeg vil gerne deltage - og være fast læser fremover :D

    SvarSlet
  12. Uh... Jeg vil mægtig gerne deltage :)

    SvarSlet
  13. Virkelig lækker give-away. Vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  14. Skøn give away, jeg linker selvfølgelig :) elsker lyserød ;)

    Kh Sara

    SvarSlet
  15. Pink med pink på - det er vist noget jeg skal være med i

    SvarSlet
  16. Uhh, det ser fint ud.. Jeg er med :)

    SvarSlet
  17. Jamen jeg ææælsker jo pink, skynder mig fluks at springe på din lækre Give Away :o)

    SvarSlet
  18. Jeg springer også på vognen og deltager :)

    SvarSlet
  19. Sikke en lækker giveaway, jeg deltager helt klart! :)

    SvarSlet
  20. Skøn give-away. Vil mægtig gerne deltage :)

    SvarSlet
  21. Uha for et lækkert orgie af pink!! Jeg smider da et par lodder i puljen og håber Fru Fortuna ser min vej...;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  22. Bestemt en dejlig tid. Har melde mig som fast læser og glæder mig til at følge med :) Er selv gravid og venter en dreng til august :)

    SvarSlet
  23. Ser dejligt ud, har meldt mig som fast læser. Krydser fingre, for lyserødt, kan man da ikke leve uden :)

    SvarSlet
  24. Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Pøj pøj til jer alle :)

    SvarSlet
  25. Man kan jo ikke andet elske den farve..jeg vil gerne være med.
    Jeg linker fra min blog;0)

    Mvh Mia

    SvarSlet
  26. Det vil jeg gerne deltage i :)

    SvarSlet
  27. Very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  28. Hvem vil ikke gerne modtage så dejlig en pink pakke.
    KH Kirsten
    klykke@tdcadsl.dk

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med - ny læser

    SvarSlet
  30. Uhh, jeg vil da gerne være med. Ser frem til at følge din blog.

    SvarSlet
  31. Jaaa jeg vil være med :-)) Jeg håper du får en fin ferie klem.

    SvarSlet
  32. Jeg kan da lige nå at deltage. Ville da gerne have fingrene i de lyserøde herligheder:-))

    SvarSlet
  33. Da slenger jeg meg med i siste sekund:)

    SvarSlet
  34. Hov troede jeg var med :) Men det er jeg hvertfald nu :)

    SvarSlet
  35. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet