Oversigt

onsdag den 8. juni 2011

1. Jordemoder besøg idag

Hip Hip Hurra - idag er det manden mins fødselsdag, 29 år bliver han. Jeg spiser jo normalt ikke fisk, men er gået med til at prøve det igen, lige idag, for han ville så gerne have fiskefileter... Hvad gør man ikke af kærlighed ;-) ha ha
Idag var også vores første jordemoder besøg - og jeg syntes jo bare alt omkring graviditeten er så spændene - så ja, jeg glædte mig. Og det var så rart at det var en sød jordemoder - så det er bare skønno skønno. Vi fik et hav af piecer med hjem - godnat læsning ;-)


Efterjordemoder besøget i morgen, kørte Stig på arbejde, jeg arbejder hjemme - skriver kommunikations opgave, så der er nok at se til. Jeg har været flittig i formiddags, og syntes egentlig kun jeg mangler og rette stavefejl og layout. Ja, så, jeg tillod lige mig selv at køre et smut i Bilka, havde set de havde en Slee-Bee -pose til børn i tilbud, gad godt have en voksi pose - men sikke en masse penge man kan spare ved at købe den anden - så den blev det! Og baby er nok lige glad...... :-) Så en Slee-Bee blev det til:





Nu skal jeg lige se af og blive færdig med den opgave - og så står den vidst på rengøring, vi får jo fødselsdags-gæster på besøg i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar