Oversigt

tirsdag den 7. august 2012

Jordbær syltetøj

Jeg har fået lavet jordbær syltetøj, for første gang. Er faktisk lidt stolt. Egentlig var det jo ikke svært, så er ret sikker på jeg skal gøre det igen snart. Har en masse rabarber i fryseren, det kan man jo også lave syltetøj af :-)
Jeg skal have en stand på et loppemarked, i Fjordbyen i Aalborg Vestby, nu på lørdag, og tænker at sælge syltetøjen i de fine glas med pynt der. :-)



Der er vidst godt nok stille på min blog for tiden. Vi er ramt lidt af en feber-periode. Karen har feber op og ned. Ingen andre symptomer overhovedet. Så vi og lægen, tænker at det er tænderne der lurre. Det er bare møg hårdt, for jeg kan ikke gøre andet end at have en lille pige hængende på armen......

Vi tæller ned. Vi skal på ferie om 14 dage. (nu skal vi kun sove 13 gange mere ) ;-) hi hi
Det kaldes "at glæde sig VILDT"

Kan i have en dejlig aften

1 kommentar:

  1. Nam nam det ser lækkert ud. og god bedring til lille pigen.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet