Oversigt

søndag den 22. juli 2012

Blokhus

Vi har lige haft 4 skønne dage i Blokhus i sommerhus, mine forældres sommerhus. Det har bare været så hyggeligt, trods vejeret ikke alle dage har været i toppen, så hyggede vi os inden for. Dog blev det alligevel til at vi var en tur på stranden, for at vise Karen vesterhavet :-) og for at soppe :-)



Jeg gik også kigget lidt butikker, og her blev det til lidt mere til Karens kommende værelse. 

De her skønne turkise plastik potter til blomster, eller måske mine krydreurter - ved endnu ikke om de skal på hendes værelse.

Og denne fine plastik-flet-kurv, den er allerede taget i brug til de mange bøger vi allerede har...

Og så sidst men ikke mindst, så har jeg fået købt en bade-dragt til Karen til når vi skal på ferie. YES, du læste rigtigt - vi har besluttet at tage en uge syd på - nok først i August, så jeg er allerede igang med forberedelserne :-) 

Skøn svømmedragt fra Ej sikke Lej :-)


Vi er, eller Stig er,gået igang med Karens værelse nu. Væggen er veltet, og nu er tapet afdampningen gået igang. Glæder mig SÅÅÅÅÅ meget :-)


Kan i have en god Tour søndag alle sammen.



1 kommentar: