Oversigt

fredag den 11. maj 2012

Om børnetøj

Åh ja, der er så meget fint børnetøj, og jeg kunne bruge en formue, hvis ikke der var restriktioner på her hjemme ;-) ej, lidt fornuft er der jo også i ikke at købe sig fattig i børnetøj, som barnet jo kun passer så kort en stund. Men man må godt ønske og drømme lidt! :-)
Jeg er så vild med børnetøj fra Småfolk - og jeg har lige modtaget nyhedsbrev fra en butik på nettet der hedder HoppeLoppe.dk- og de viser at der er kommet en masse nyderheder fra Småfolk.
Der er bestemt en masse fine ting og jeg kunne godt tænke mig en masse af det til Karen.

Viser lige her et lille udpluk i nogle ting jeg ønsker mig :-)









Jeg har lånt billederne på HoppeLoppe.dk- og håber det ok med lidt reklame :-)

 

2 kommentarer:

  1. Den butik er fin - også den fysiske udgang, som ligger i "vores" by.

    Elsker alle de fine farver, kan godt forstå du bliver fristet ;o)

    God weekend.

    Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja fristet, det er meget let at blive - må heller snakke min sag ved finansministeren her hjemme ;-)

      Slet