Oversigt

tirsdag den 29. maj 2012

Hygge med mødregruppen og stue...

Idag, tirsdag den 29 Maj, var det min tur til at få besøg af mødregruppen. Det er altid såååå hyggeligt. Vi kan jo snakke i flere timer. Vi "plejer" altid at mødes hver eller hveranden uge, og det er oftest til morgenmad/brunch - men idag, syntes jeg vi skulle prøve noget andet, så jeg inviterede til frokost. Fik lavet en lækker kyllingetærte og en god salat, og så så var der ellers lidt frugt, nødder og chokolade på bordet.



Vi her hjemme, Stig og jeg, (nok mest Stig), havde meget travlt i dagene op til idag, da jeg insisterede på at få stuen mere eller mindre færdig, så vi kunne sidde her, mødregruppen, og spise og også have børnene omkring os. Alternativet var at vi skulle være i køkkenet, og nærmest være klemt ind. Så ja, vi har haft travlt.
Men nu har vi en stue - og iihhh hvor er det skønt. Stig og jeg har lige drukket en Baileys og skålet på vores nye stue og mere plads. Stig har her til aften hængt de fede lamper op, som jeg har drømt om og sukket efter at få, efter jeg har læst diverse boligblade. Har fået 3 stk. gule Verner Panton Flowerpot pendeler, og 2 stk. Light Years P2 pendeler i mat-grå.  Er SÅ gald for dem ! Kald mig bare matrilistisk. :-) Der kommer billeder snart!



Sikke en dejlig dag det er og har været idag.....

1 kommentar:

  1. Det er bare så dejligt med en god mødregruppe :o) Og kan altså godt forstå, at du er glad for de lamper, det ser super godt ud!

    SvarSlet