Oversigt

søndag den 31. juli 2011

Pave stolt!

Ja, jeg har fået syet mine første tulle-bukser til baby. Jeg har i laaaang tid gene ville lærer og sy de fine tulle-bukser, men syntes ikke overskudet har været der. Men nu, her i ferien, så er det langt om længe lykkedes. Var på besøg hos min kære farmor idag, og der fik hun hjulpet mig lidt på vej. Skulle lige lærer og lave dem med rib-kant, og så det der med elastikken.
Havde fået noget mindre fint velour stof af min mor, der havde lagt i 100 år, det blev til prøve-bukse-stof, og egentlig er det ikke så grimt, men det skulle jo bare være til prøve bukser - så det gik. :-)
Er virkelig stolt af restulatet - små glæder ;-)




Håber baby bliver glade for dem ;-)

6 kommentarer:

  1. Taaak Anne - måtte jo prøve om jeg kunne gøre dine fine bukser efter ;-)

    SvarSlet
  2. Meget fine, kan rigtig godt lide farvesammensætningen...

    SvarSlet
  3. Det har du sq klaret godt. Er i samme situation som dig - vil gerne lære at sy bukser til ungerne...
    Vil følge med og se hvad du ellers finder på ;)
    Knus fra Janni

    http://detgroennefaar.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet