Oversigt

søndag den 31. juli 2011

Pave stolt!

Ja, jeg har fået syet mine første tulle-bukser til baby. Jeg har i laaaang tid gene ville lærer og sy de fine tulle-bukser, men syntes ikke overskudet har været der. Men nu, her i ferien, så er det langt om længe lykkedes. Var på besøg hos min kære farmor idag, og der fik hun hjulpet mig lidt på vej. Skulle lige lærer og lave dem med rib-kant, og så det der med elastikken.
Havde fået noget mindre fint velour stof af min mor, der havde lagt i 100 år, det blev til prøve-bukse-stof, og egentlig er det ikke så grimt, men det skulle jo bare være til prøve bukser - så det gik. :-)
Er virkelig stolt af restulatet - små glæder ;-)




Håber baby bliver glade for dem ;-)

5 kommentarer:

  1. Taaak Anne - måtte jo prøve om jeg kunne gøre dine fine bukser efter ;-)

    SvarSlet
  2. Meget fine, kan rigtig godt lide farvesammensætningen...

    SvarSlet
  3. Det har du sq klaret godt. Er i samme situation som dig - vil gerne lære at sy bukser til ungerne...
    Vil følge med og se hvad du ellers finder på ;)
    Knus fra Janni

    http://detgroennefaar.blogspot.com/

    SvarSlet