Oversigt

lørdag den 9. juli 2011

Man burde ikke arbejde på en søndag!

Men det skal jeg nu alligevel. Men altså, jeg klager ikke. Jeg er jo på en social psykiatrisk boform, og det bliver ikke mere hjemligt. Så egentlig er det bare og hygge sig - specielt på sådan en søndag. Jeg skal møde kl 7 til kl 15, det gjorde jeg os fredag + lørdag, men så har jeg mandag fri og se frem til - og jeg GLÆDER mig :-) Jeg syer jo som en gal p.t., og jeg hygger mig med det.
Jeg har bare alt muligt godt at se frem til i ugen - så jeg regner ikke sådan en arbejds-søndag for noget. Fri mandag, arbejde tirsdag og onsdag, 2. jordemoder-besøg onsdag, 1 års fødselsdag onsdag, FERIE fra torsdag morgen, MD scanning torsdag middag, hygge med en god veninde fredag formiddag - og hvad vi så ellers finder på til næste weekend (kigger på afbuds-rejser, meeen lad os nu se) vil vildt gerne ned i meget varmt vejr :-)

Nå, jeg må heller kommer afsted - kan i have en dejlig søndag alle sammen :-)
Frk. Munk


1 kommentar:

  1. God arbejdslyst :) Dejligt at ferien venter forude.

    SvarSlet