Oversigt

onsdag den 16. februar 2011

Chokolade helvede ♥

Se hvad der ventede mig idag da jeg kom hjem - en hel kasse med 20 RITTER SPORT .... puha... eller mummmmm :-) må nok indrømme jeg kommer til at dele lidt ud af dem, for 20 af slagsen har vi vidst ikke godt af ;-)



Jeg er med i sådan en slags test-panel, noget der hedder Buzzador, hvor man i ny og næ får tilsendt nogle vare man skal teste, dele med venner, give familie osv - og så sende en rapport tilbage med hvad jeg/vi syntes om varen. Jeg for et par år siden fået en Senseo kaffe-maskine og 10 forskellige arter kaffe til, og har også været med en i en kampange hvor jeg har fået sukkerfrie bolcher der skulle testes. Det rigtig cool, og man bruger ikke meget tid på det - og man får varene gratis (selv den senseo kaffemaskine - den fik vi bare) super fedt. Det er meget nemt at blive medlem - og deltage - men man bliver udvalgt til bestemte kampanger, og dette har man ingen indflydelse på selv. Prøv det - det smager godt ;-) ha ha ♥    www.buzzador.com

8 kommentarer:

  1. Haha har selv lige fået sammen pakke af posten :)

    SvarSlet
  2. Det er skønt med noget chokolade ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg fik den også + kæresten. Det er 40 plader, hold da fast :)

    SvarSlet
  4. wow - shit, det er jo mega mange så.... tror godt man kunne gå hen og blive træt af Ritter Sport til sidst ;-) ha ha

    SvarSlet
  5. Ja det er som du selv siger, for mange :)
    - Men godt vi kender en masse der elsker det så.. Men troede heller ikke vi begge ville komme med, lidt vildt endeligt :)

    SvarSlet
  6. Jeg skal da vist ha' tilmeldt mig det der buzzador, he he!

    Også et skønt, skønt stempel du har fået fra japan..

    Jeg melder mig på her ;o)

    SvarSlet
  7. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet