Oversigt

fredag den 31. december 2010

Dejlig jul :-)

Jeg har holdt en dejlig jul med min familie i år - syntes selv jeg var i god julestemning.
For første gang har jeg/vi haft vores eget juletræ hjemme - og nøøøøj jeg elsker det! Bare det at kunne pynte med hvad man selv har lyst til og nyde synet af hvad med selv har lavet :-)

                                                             Mit eget smukke jule-træ

                                                       Juleaftens-bordet hos mine forældre

                                                            Juletræet hos mine forældre

 Og tænk engang - en julekalkun, til svigersønnens glæde (det har stig altid været vant til at få hjemme - så det syntes min mor da også han skulle have i år når det nu er første gang han ikke holder jul med hans egen familie)

                                                                 Hyggelig aften
                                              
                                                        Stig og Olfert hygger og slår mave

                                        Alt mit pynt - pillet af et knas tørt juletræ den 26 december

                                                      Jeg fik et lille rensdyr hoptimist

                            Dejlige dufte - og den smukkeste Carre ring af Stig med en lilla Amatyst <3

                                                         Og fantastiske hyggelige dun-futter 

                                    Og en ny dyne og pude - tror nok Stig er lidt misundelig ;-) ha ha


Ja, alt i alt en dejlig dag og aften - tænk, nu er der et helt år til igen....

5 kommentarer:

  1. eJ hvor sjovt, nej hun har faktisk ikke vist mig den, det var tilfældigt jeg kom forbi, elsker kreative blogs.. ;)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt - var sikker på det var hende der hafe sagt det :-) ja, det er altid sjovt at få ny inspiration og ideer fra andre. Udstiller du dine billeder nogle steder?

    SvarSlet
  3. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlet