Oversigt

fredag den 29. juni 2012

Gammel babyseng, nu malet lilla

Jeg havde købt en gammel fin retro babyseng, malingen skallede af, men tænkte jeg ville male den om. Overvejede virkelig hvilken farve den skulle have . . . Og lilla blev det, lys lilla - sådan lidt syren farvet :-)
Har fået den malet og den er virkelig blevet fin. Min lilla Karen er desværre snart for stor til den, så skulle nogle være interesseret, så må i gerne skrive     juliemunk1605@hotmail.com , jeg bor i nærheden af Aalborg.... (afhentning) vil lige sige at der følger en bundplade med, men der skal ny madras i....





1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet fin :) jeg har også lige fået MIN helt egen dukkeseng... jeg trode den var blevet smidt ud for længe siden. men nu skal den også ha en gang maling når tiden er til det :) Og lur mig om den ikke også bliver lilla ;)

    SvarSlet