Oversigt

søndag den 20. marts 2011

Weekendens projekter

Jeg viste jer igår et indlæg af nogle hagesmække min farmor har syet og nogle hun har hæklet - nogle jeg skulle se om jeg kunne sælge for hende. Tænkte at det da ikke måtte være så svært selv at lave, så jeg har selv prøvet og sy en, for og se om jeg kunne finde ud af det - og er egentligt blevet ret godt tilfreds med den selv :-)



Sidst jeg syede nålenåder, endte de med at blive til min give away, så idag fik jeg syet en til mig selv - det er jo ikke til at undvære



I løbet af ugen har jeg kæmket en kamp for at lærer og sy lynlåse i - og jeg har fået øvet mig et par gange - da jeg har syet et par puder (er ikke helt tilfreds med lyn-lås-resultatet, men trøster mig med at den vender nedaf så man ikke ser det så tydeligt)  :-) ha ha





Jeg får da syet noget - kom ikke her ;-)    Go søndag til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar